Компетентісні задачі

#1
Запропонуйте варіанти обладнання комп'ютером робоче місце для (оберіть один із запропонованих варіантів):
*  учня на олімпіаді з комп'ютерної графіки;
*  учня, який буде використовувати мультимедіа та ігри;
*  студента навчального закладу.
Укажіть конфігурацію комп'ютера та загальну вартість обладнання, необхідну для облаштування робочого місця.Результат роботи подайте у вигляді презентації.


#2

За допомогою карти знань FreeMind створи інформаційну модель твого родоводу у вигляді дерева роду, що містить фото твоїх родичів.
  1. Запусти на виконання програму FreeMind. Обери вказівку Файл/Новий.
  2. Створи інформаційну модель у вигляді дерева роду, у вузлах якого зазнач імена твоїх найближчих родичів: мами, батька, бабусь і дідусів по маминій та батьковій лінії.
  3. Переміщуй вузли так, щоб вони були розташовані компактно.
  4. Додай до центрального вузла твоє родинне фото. Для цього обери вказівку контекстного меню Вставити/Вибрати файл з картинкою. Збережи карту з іменем Родовід.mm.
  5. Знайди в Інтернеті сайт чи веб-сторінку про населений пункт, у якому народилась, наприклад, твоя мама. Скопіюй адресу з поля адреси браузера.
  6. Додай посилання до вузла Мама, обравши вказівку контекстного меню Вставити/Вказати посилання (текстове поле). Переконайся, що за вказівкою можна перейти до сайта.
  7. Виконай аналогічні дії для всіх рідних із твого родового дерева. Якщо хтось із них народився в одній місцевості — зв’яжи два вузли між собою. Для цього виділи два вузли мишею при натисненій клавіші Ctrl і в контекстному меню обери Вставити/Створити зв’язку. Перенеси лінію зв’язки так, щоб вона не перекривала об’єкти на карті.
  8. Добери серед набору піктограм такі, які демонструють рід занять кожного із членів твоєї родини. Чи достатньо для цього зображень?
  9. Збережи карту твого родоводу. Надішли її собі на власну електронну скриньку та продемонструй вдома батькам. Можливо, вони допоможуть тобі продовжити карту.
#3
Онлайн середовище https://www.buildwithchrome.com/ пропонує будівельний майданчик, за яким можна змоделювати з елементів Lego будівлю, об'єкт чи ціле містечко, які будуть прив'язані до географічного роташування.
Створи інформаційну модель свого майбутнього будинка.


#4
Кругообіг води в природі.
Складіть модель кругообігу води в природі, яка демонструє відповідний процес руху води під дією сонця та інших природних процесів. Передбачте, що проект запускається натисненням кнопки Пуск і завершується натисненням кнопки Стоп
  • Визначте, які об'єкти необхідно мати для створення моделі. Де можна знайти ці об'єкти (отримати з бібліотеки зображень Скретч, намалювати у вбудованому графічному редакторі, знайти в Інтернеті)
  • Сплануйте події
 ПодіяМетод 
розпочати роботу програми натиснення кнопки Пуск
зупинити роботу програми натиснення кнопки Стоп
рух крапель пари та стрілок повторення команд зміни вигляду
показувати модель постійно використання команди Завжди
  • Складіть алгоритм розв'язування задачі відповідно до блок-схеми
  • Визначте, яким об'єктам можна надати команди:
  • Створіть проект, використовуючи вибрані команди та протестуйте декілька раз.
  • Збережіть проект
  • Покажіть результат вчителю.
#5
Створити план-проект "Готуємось до школи". Склади список тих предметів, які тобі купували до школи. Додай орієнтовні ціни. Потрібні відомості знайди в Інтернеті чи скористайся малюнком. Обрахуй потрібну суму.



#6

Розробити калькулятор за зразком.
 

















#7
Ремонт класної кімнати
Учні 7 класу та їх батьки потребують твоєї допомоги. В кінці навчального року вони вирішили обклеїти шпалерами свою класну кімнату, але зіткнулися з наступними проблемами:
  1. у них обмежений бюджет, який складає 2000 гривень;
  2. вони не знають, яку кількість шпалер їм потрібно, та на яку ціну орієнтуватися;
  3. у них немає дизайнера.
Допоможи їм вирішити цю проблему, враховуючи їхній бюджет та розміри класної кімнати, які подані нижче.
Кімната (довжина – 6,2 м; ширина –5,3 м; висота – 2,7 м);
Вікно (довжина – 2,2 м, висота –2,1 м);
Двері (довжина – 1,5 м, висота –2,3 м).
Зверни увагу, що купити шпалер потрібно на 15% більше у відповідності до розмірів кімнати.
Використай необхідне програмне забезпечення для виконання необхідних підрахунків та представлення результатів своєї роботи
  1. вкажи розміри кімнати та її елементів;
  2. вкажи бюджет класу;
  3. розрахуй площу, яка буде обклеюватися шпалерами;
  4. підрахуй необхідну кількість шпалер та орієнтовану ціну;
  5. підбери в Інтернеті кілька видів шпалер у відповідності до умови задачі та вкажи URL-адреси сайтів, на яких вони знайдені;
  6. створи діаграму, на якій покажи залежність бюджету від ціни шпалер.

  #8
Валютний калькулятор

Використай необхідне програмне забезпечення для виконання необхідних підрахунків та представлення результатів своєї роботи: 
#9
Сімейний бюджет
Щомісяця, отримуючи заробітну плату, твої батьки планують сімейний бюджет, у якому враховують всі необхідні щомісячні платежі. Допоможи своїм батькам зробити розподіл сімейного бюджету. При цьому врахуй:
  1. щомісячну оплату комунальних платежів;
  2. суму, яку варто залишити на харчування та одяг;
  3. проїздні кошти (батькам - до роботи, тобі - до школи, інші витрати);
  4. інші щомісячні обов'язкові витрати.
  5. Підрахуй загальну суму витрат та
  6. вкажи загальну суму доходу сім'ї, при цьому врахуй всі види доходу (заробітна плата, стипендія, соціальні виплати, тощо).
  7. Обрахуй різницю між доходом та витратами сім'ї та дізнайся, чи зможе ваша родина заощадити і яку суму.
  8. Разом із батьками проаналізуй розподіл сімейного бюджету за останні декілька місяців та створи діаграму доходів та витрат за цей період.
 
#10 
Літні канікули
Семикласник Миколка, який проживає у м.Львів, дуже любить влітку подорожувати з батьками різними містами України. У цьому році вони обрали подорож Миколаївською областю. Вони планують відвідати Мигійські пороги, побувати у Миколаївському зоопарку, відвідати декілька місцевих музеїв та позасмагати на березі моря.
Використовуючи дані Інтернету, створи декілька можливих маршрутів для родини Миколки. При цьому врахуй:
  1. варіанти пересування сім'ї (автобус, потяг, автомобіль);
  2. варіанти проживання та харчування;
  3. музеї, які можна відвідати у м.Миколаєві, вкажи адреси сайтів цих музеїв; 
  4. варіанти відпочинку в м.Очакові, с.Рибаківці та с.Коблеве з врахуванням проживання та харчування, вкажи адреси сайтів баз відпочинку.
Створи діаграму бюджету витрат запропонованих маршрутів.
 
*********************************************************************************

Вказівки до виконання задач
  1. Обери завдання для виконання.
  2. Прочитай уважно умову завдання та визнач необхідне програмне забезпечення, за допомогою якого можна розв'язати дану компетентнісну задачу.
  3. У робочому зошиті створи модель до завдання. Вкажи дані, які потрібні для розв'язування задачі (що тобі вже відомо, що необхідно знайти в Інтернеті).
  4. Створи файл у відповідній програмі та збережи його під власним ім'ям.
  5. На першому аркуші відтвори модель до задачі, використовуючи при цьому автоматияне обчислення даних.
  6. На другому аркуші розмісти створену діаграму.
  7. Збережи результат та надішли на електронну адресу вчителя з позначкою "Розв'язування компетентнісної завдачі від Прізвище_ім'я"
Критерії оцінювання
  1. Створено модель до завдання.
  2. Враховано дані, які потрібні для розв'язування завдання (визначено дані, які відомо та дані, які потрібно знайти) 
  3. Створено файл та правильно названо 
  4. Відтворено створену модель 
  5. Розрахунки відбуваються автоматично 
  6. Створено діаграму
  7. Діаграма відповідає вказаному завданню 
  8. Діаграма розміщена на окремому аркуші















Немає коментарів:

Дописати коментар