Запропонуйте варіанти обладнання комп'ютером робоче місце для (оберіть один із запропонованих варіантів):
* учня на олімпіаді з комп'ютерної графіки;
* учня, який буде використовувати мультимедіа та ігри;
* студента навчального закладу.
Укажіть конфігурацію комп'ютера та загальну вартість обладнання, необхідну для облаштування робочого місця.Результат роботи подайте у вигляді презентації.
#2
За допомогою карти знань FreeMind створи інформаційну модель твого родоводу у вигляді дерева роду, що містить фото твоїх родичів.
- Запусти на виконання програму FreeMind. Обери вказівку Файл/Новий.
- Створи інформаційну модель у вигляді дерева роду, у вузлах якого зазнач імена твоїх найближчих родичів: мами, батька, бабусь і дідусів по маминій та батьковій лінії.
- Переміщуй вузли так, щоб вони були розташовані компактно.
- Додай до центрального вузла твоє родинне фото. Для цього обери вказівку контекстного меню Вставити/Вибрати файл з картинкою. Збережи карту з іменем Родовід.mm.
- Знайди в Інтернеті сайт чи веб-сторінку про населений пункт, у якому народилась, наприклад, твоя мама. Скопіюй адресу з поля адреси браузера.
- Додай посилання до вузла Мама, обравши вказівку контекстного меню Вставити/Вказати посилання (текстове поле). Переконайся, що за вказівкою можна перейти до сайта.
- Виконай аналогічні дії для всіх рідних із твого родового дерева. Якщо хтось із них народився в одній місцевості — зв’яжи два вузли між собою. Для цього виділи два вузли мишею при натисненій клавіші Ctrl і в контекстному меню обери Вставити/Створити зв’язку. Перенеси лінію зв’язки так, щоб вона не перекривала об’єкти на карті.
- Добери серед набору піктограм такі, які демонструють рід занять кожного із членів твоєї родини. Чи достатньо для цього зображень?
- Збережи карту твого родоводу. Надішли її собі на власну електронну скриньку та продемонструй вдома батькам. Можливо, вони допоможуть тобі продовжити карту.
#3
Створи інформаційну модель свого майбутнього будинка.
#4
Кругообіг води в природі.
Складіть
модель кругообігу води в природі, яка демонструє відповідний процес
руху води під дією сонця та інших природних процесів. Передбачте, що
проект запускається натисненням кнопки Пуск і завершується натисненням
кнопки Стоп
- Визначте, які об'єкти необхідно мати для створення моделі. Де можна знайти ці об'єкти (отримати з бібліотеки зображень Скретч, намалювати у вбудованому графічному редакторі, знайти в Інтернеті)
- Сплануйте події
Подія | Метод |
розпочати роботу програми | натиснення кнопки Пуск |
зупинити роботу програми | натиснення кнопки Стоп |
рух крапель пари та стрілок | повторення команд зміни вигляду |
показувати модель постійно | використання команди Завжди |
- Складіть алгоритм розв'язування задачі відповідно до блок-схеми
- Визначте, яким об'єктам можна надати команди:
- Створіть проект, використовуючи вибрані команди та протестуйте декілька раз.
- Збережіть проект
- Покажіть результат вчителю.
Створити план-проект "Готуємось до школи". Склади список тих предметів, які тобі купували до школи. Додай орієнтовні ціни. Потрібні відомості знайди в Інтернеті чи скористайся малюнком. Обрахуй потрібну суму.
#6
Розробити калькулятор за зразком.
#7
Ремонт класної кімнати
Учні 7 класу та їх батьки потребують твоєї допомоги. В кінці навчального року вони вирішили обклеїти шпалерами свою класну кімнату, але зіткнулися з наступними проблемами:
- у них обмежений бюджет, який складає 2000 гривень;
- вони не знають, яку кількість шпалер їм потрібно, та на яку ціну орієнтуватися;
- у них немає дизайнера.
Кімната (довжина – 6,2 м; ширина –5,3 м; висота – 2,7 м);
Вікно (довжина – 2,2 м, висота –2,1 м);
Двері (довжина – 1,5 м, висота –2,3 м).
Вікно (довжина – 2,2 м, висота –2,1 м);
Двері (довжина – 1,5 м, висота –2,3 м).
Використай необхідне програмне забезпечення для виконання необхідних підрахунків та представлення результатів своєї роботи
- вкажи розміри кімнати та її елементів;
- вкажи бюджет класу;
- розрахуй площу, яка буде обклеюватися шпалерами;
- підрахуй необхідну кількість шпалер та орієнтовану ціну;
- підбери в Інтернеті кілька видів шпалер у відповідності до умови задачі та вкажи URL-адреси сайтів, на яких вони знайдені;
- створи діаграму, на якій покажи залежність бюджету від ціни шпалер.
Валютний калькулятор
Використай необхідне програмне забезпечення для виконання необхідних підрахунків та представлення результатів своєї роботи:
- знайди в Інтернеті курси обміну іноземних валют у відповідних банкахта вкажи URL-адреси сайтів, на яких вони знайдені;
- проаналізуй знайдену інформацію та вкажи банк, у якому найбільш вигідніше можна обміняти гривню на іноземну валюту та іноземну валюту на гривню;
- враховуючи аналіз даних, зроби відповідні розрахунки: при вказаній сумі в іноземній валюті обчислюється сума в гривнях і навпаки - при вказаній сумі в гривнях обчислюється сума в іноземній валюті;
- створи діаграму, на якій покажи курси обміну валют в різних банках.
#9
Щомісяця, отримуючи заробітну плату, твої батьки планують сімейний бюджет, у якому враховують всі необхідні щомісячні платежі. Допоможи своїм батькам зробити розподіл сімейного бюджету. При цьому врахуй:
- щомісячну оплату комунальних платежів;
- суму, яку варто залишити на харчування та одяг;
- проїздні кошти (батькам - до роботи, тобі - до школи, інші витрати);
- інші щомісячні обов'язкові витрати.
- Підрахуй загальну суму витрат та
- вкажи загальну суму доходу сім'ї, при цьому врахуй всі види доходу (заробітна плата, стипендія, соціальні виплати, тощо).
- Обрахуй різницю між доходом та витратами сім'ї та дізнайся, чи зможе ваша родина заощадити і яку суму.
- Разом із батьками проаналізуй розподіл сімейного бюджету за останні декілька місяців та створи діаграму доходів та витрат за цей період.
#10
Літні канікули Семикласник Миколка, який проживає у м.Львів, дуже любить влітку подорожувати з батьками різними містами України. У цьому році вони обрали подорож Миколаївською областю. Вони планують відвідати Мигійські пороги, побувати у Миколаївському зоопарку, відвідати декілька місцевих музеїв та позасмагати на березі моря.
Використовуючи дані Інтернету, створи декілька можливих маршрутів для родини Миколки. При цьому врахуй:
- варіанти пересування сім'ї (автобус, потяг, автомобіль);
- варіанти проживання та харчування;
- музеї, які можна відвідати у м.Миколаєві, вкажи адреси сайтів цих музеїв;
- варіанти відпочинку в м.Очакові, с.Рибаківці та с.Коблеве з врахуванням проживання та харчування, вкажи адреси сайтів баз відпочинку.
*********************************************************************************
- Обери завдання для виконання.
- Прочитай уважно умову завдання та визнач необхідне програмне забезпечення, за допомогою якого можна розв'язати дану компетентнісну задачу.
- У робочому зошиті створи модель до завдання. Вкажи дані, які потрібні для розв'язування задачі (що тобі вже відомо, що необхідно знайти в Інтернеті).
- Створи файл у відповідній програмі та збережи його під власним ім'ям.
- На першому аркуші відтвори модель до задачі, використовуючи при цьому автоматияне обчислення даних.
- На другому аркуші розмісти створену діаграму.
- Збережи результат та надішли на електронну адресу вчителя з позначкою "Розв'язування компетентнісної завдачі від Прізвище_ім'я"
- Створено модель до завдання.
- Враховано дані, які потрібні для розв'язування завдання (визначено дані, які відомо та дані, які потрібно знайти)
- Створено файл та правильно названо
- Відтворено створену модель
- Розрахунки відбуваються автоматично
- Створено діаграму
- Діаграма відповідає вказаному завданню
- Діаграма розміщена на окремому аркуші
Немає коментарів:
Дописати коментар